Διαφημιστικά Δώρα

Ποια Διαφημιστικά Δώρα Ξεχωρίζουν σε Εκθέσεις και Συνέδρια

Διαφημιστικά Δώρα σε Εκθέσεις και Συνέδρια

Σημασία των Διαφημιστικών Δώρων σε Εκθέσεις και Συνέδρια

Στις εκθέσεις και τα συνέδρια, τα διαφημιστικά δώρα παίζουν έναν πολύ σημαντικό ρόλο: βοηθούν την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει και να κάνει καλή εντύπωση στους συμμετέχοντες. Αυτά τα δώρα δεν είναι απλά αντικείμενα, είναι πολύτιμα εργαλεία μάρκετινγκ που σας βοηθούν να προσελκύσετε νέους πελάτες και να διατηρήσετε την καλή σχέση σας με τους παλιούς.

Σε αυτό το άρθρο, θα σας δείξουμε ποια διαφημιστικά δώρα πραγματικά ξεχωρίζουν σε εκθέσεις και συνέδρια, μαζί με τους λόγους γιατί αξίζει να τα επιλέξετε. Σε κάθε περίπτωση όμως, εάν δυσκολεύεστε να αποφασίσετε ποιο είναι το κατάλληλο δώρο για την εκδήλωσή σας, η ομάδα μας είναι εδώ για να σας βοηθήσει!

4 Λόγοι που Κάνουν τα Διαφημιστικά Δώρα να Ξεχωρίζουν

Είναι σημαντικό να επιλέγετε τα δώρα που θα δώσετε σε ένα συνέδριο ή σε μία κλαδική έκθεση με πολλή προσοχή. Θα ήταν κρίμα να “σαμποτάρετε” την συμμετοχή σας και τις πιθανότητες να κερδίσετε νέους πελάτες γιατί απλά κάνατε μια βιαστική ή τυχαία επιλογή δώρου. Φανταστείτε τον αντίκτυπο που θα έχει κάτι τέτοιο στην εταιρική εικόνα σας καθώς και τα αρνητικά σχόλια που μπορεί να αποκομίσετε.

Πάντα επιλέγετε αναμνηστικά δώρα έχοντας υπόψη τα παρακάτω 4 βασικά χαρακτηριστικά:

  • Χρηστικό ή/και πρακτικό δώρο: τα δώρα που οι άνθρωποι μπορούν να χρησιμοποιούν καθημερινά έχουν μεγαλύτερη αξία και διάρκεια. Ένα δώρο που είναι χρήσιμο στην καθημερινή ζωή, όπως ένα σημειωματάριο ή μία υφασμάτινη τσάντα δεν θα μείνει ποτέ αχρησιμοποίητο. Και φυσικά, το εταιρικό σας λογότυπο θα είναι εκεί κάθε φορά που το δώρο σας χρησιμοποιείται.
  • Συμβατότητα δώρου με το κοινό στο οποίο απευθύνεστε: το δώρο που θα επιλέξετε θα πρέπει να ταιριάζει με τα ενδιαφέροντα, τις ιδιαίτερες ανάγκες ή απαιτήσεις του target group στο οποίο απευθύνεστε. Δεν έχει και πολύ νόημα να δωρίσετε τσάντες laptop σε ανθρώπους που δεν έχουν ή δεν χρησιμοποιούν laptop και tablet. Ακόμη και εάν καταφύγετε σε μία πολύ γενική επιλογή π.χ. στυλό που χρησιμοποιείται από όλους, μπορείτε να διαφοροποιηθείτε επιλέγοντας ένα στυλό είτε απλό είτε πιο premium ανάλογα με το κοινό σας.
  • Καινοτόμο ή πρωτότυπο δώρο: οι φρέσκες και πρωτότυπες ιδέες ξεχωρίζουν πάντα σε σχέση με τα συνηθισμένα δώρα. Ένα καινοτόμο δώρο, όπως ένα gadget τελευταίας τεχνολογίας, προκαλεί εντύπωση και διαφοροποιεί την επιχείρησή σας από τον ανταγωνισμό. Ένα πρωτότυπο δώρο προκαλεί την περιέργεια και τον θαυμασμό και αρκετά σχόλια, κάνοντας την εμπειρία των συμμετεχόντων αξέχαστη.
  • Ποιοτικό δώρο με αντοχή στον χρόνο: ένα καλοφτιαγμένο δώρο με προσοχή στην λεπτομέρεια είναι ενδεικτικό μιας επιχείρησης που φέρεται με επαγγελματισμό ακόμη και στα δώρα της! Πόσο μάλλον στα προϊόντα που αντιπροσωπεύει. Επίσης, είναι δείγμα σεβασμού και εκτίμησης προς τους πελάτες της. Όταν το δώρο είναι ποιοτικό και ανθεκτικό, οι παραλήπτες το εκτιμούν περισσότερο και συσχετίζουν την εταιρεία σας με την αξιοπιστία και τα υψηλά πρότυπα.
Διαφημιστικά δώρα για συνέδρια και εκθέσεις

Παραδείγματα Επιτυχημένων Διαφημιστικών Δώρων

Ας δούμε τώρα κάποια δώρα που αποτελούν κλασικές επιλογές όσον αφορά τις εκθέσεις και τα συνέδρια αλλά και κάποια πιο καινούρια που πιθανόν να μην έχετε σκεφτεί να χρησιμοποιήσετε ακόμη:

  • Είδη γραφείου: πολυτελή στυλό, σημειωματάρια και ημερολόγια είναι κλασικές επιλογές για επαγγελματικά δώρα που χρησιμοποιούνται καθημερινά στο γραφείο. Πέρα από την αδιαμφισβήτητη χρησιμότητα τους τα δώρα αυτά δίνουν μια εικόνα επαγγελματισμού και ενισχύουν την εταιρική σας εικόνα.
  • Διαφημιστικά ρούχα και αξεσουάρ: καπέλα, μπλουζάκια, τσάντες και κορδόνια λαιμού είναι διαφημιστικά δώρα που προσφέρουν εξαιρετική ορατότητα στην εταιρία σας, καθώς οι παραλήπτες τους τα φορούν και τα χρησιμοποιούν δημόσια. Μπορεί να συμμετέχετε ως εταιρία με ενιαίο ντύσιμο και επίσης φοράτε τον ιμάντα με το καρτελάκι συνεδρίου. Επίσης σε μια έκθεση μπορείτε να δίνετε τσάντες με δωράκια και προωθητικό υλικό σε υποψήφιους πελάτες. Κάθε στιγμή αποτελείτε κινούμενη διαφήμιση, προβάλλοντας την επιχείρησή σας σε ένα ευρύ κοινό.
  • Οικολογικά προϊόντα: επαναχρησιμοποιούμενα μπουκάλια, τσάντες από ανακυκλωμένα υλικά και άλλα οικολογικά προϊόντα είναι ιδανικά για επιχειρήσεις που επιθυμούν να προβάλουν τη δέσμευσή τους στη βιωσιμότητα. Τα eco friendly & sustainable δώρα είναι όλο και πιο δημοφιλή, καθώς οι καταναλωτές εκτιμούν τις προσπάθειες για περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των εταιριών.
  • Τεχνολογικά αξεσουάρ: τα διαφημιστικά δώρα που συνδέονται με την τεχνολογία, όπως usb stick, power bank και ασύρματα Bluetooth ηχεία, είναι ιδιαίτερα δημοφιλή λόγω της χρησιμότητάς τους. Αυτά τα δώρα είναι εξαιρετικά λειτουργικά και αποτελούν μέρος μιας τάσης που κερδίζει συνεχώς έδαφος τα τελευταία χρόνια. Είναι πολύ αποδοτικά ως κινητές διαφημίσεις της εταιρίας σας καθώς τα χρησιμοποιούμε όλο και πιο συχνά στην καθημερινότητά μας.

Πως θα Επιλέξετε το Κατάλληλο Διαφημιστικό Δώρο για την Εκδήλωση σας

Πως λοιπόν θα αποφασίσετε ποιο ειναι το κατάλληλο προωθητικό δώρο για να δωρίσετε σε μία έκθεση ή ένα συνέδριο; Δείτε παρακάτω κάποιες στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να κάνετε την σωστή επιλογή για την εταιρία σας:

Κομμένο και ραμμένο για το κοινό σας: Σκεφτείτε ποιοι είναι οι πελάτες σας και τι τους αρέσει πριν διαλέξετε δώρα. Για παράδειγμα, αν απευθύνεστε σε λάτρεις της τεχνολογίας, ένα gadget μπορεί να είναι η καλύτερη επιλογή. Αν όμως το κοινό σας είναι παιδιά προσχολικής ηλικίας τότε τα ξύλινα παιχνίδια και τα είδη ζωγραφικής είναι πολύ πιο ταιριαστές επιλογές με σίγουρα καλύτερη ανταπόκριση.

Δώρα που ενισχύουν την ταυτότητα σας: Τα δώρα που επιλέγετε πρέπει να αντικατοπτρίζουν τις αξίες και το μήνυμα της εταιρίας σας. Αν η εταιρεία σας προωθεί την καινοτομία, επιλέξτε δώρα πρωτότυπα που δείχνουν αυτήν την καινοτομία. Αν η εταιρεία σας επικεντρώνεται στην πολυτέλεια, επενδύστε σε δώρα που αποπνέουν ποιότητα και κομψότητα.

Συνδυασμός με άλλες προωθητικές ενέργειες: Τα διαφημιστικά δώρα σε συνέδρια και εκθέσεις μπορούν να αποτελέσουν μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, μπορείτε να προσφέρετε δώρα ως μέρος μιας προωθητικής καμπάνιας που τρέχει στα social media, ή να τα συνδυάσετε με ένα διαγωνισμό για να ενισχύσετε την αλληλεπίδραση με το κοινό σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Συνοψίζοντας, τα διαφημιστικά δώρα που ξεχωρίζουν σε εκθέσεις και συνέδρια είναι αυτά που συνδυάζουν χρηστικότητα, ποιότητα, πρωτοτυπία και ταιριάζουν με το κοινό σας. Επιλέγοντας τα κατάλληλα δώρα, η επιχείρησή σας μπορεί να ξεχωρίσει, να κάνει καλή εντύπωση και να χτίσει σχέσεις που θα κρατήσουν με πελάτες και συνεργάτες. Τώρα είναι η στιγμή να επενδύσετε σε διαφημιστικά δώρα που θα αναδείξουν την επιχείρησή σας στην επόμενη έκθεση ή συνέδριο.